Monday 6 January 2014

Set Mengandung Bajet



kehamilan merupakan perkara yang terindah bagi seorang wanita
apatah lagi jika kehamilan tersebut merupakan perkara yang di tunggu bertahun lamanye
tetapi morning sickness yang di hadapi oleh ibu2 terutamanya di peringkat awal kehamilan akan melemahkan tubuh badan kita

sekaligus akan menyebabkan tumbesaran bayi terganggu jika si ibu berterusan tidak makan atau tidak mengambil supplement yang sepatutnya

susu merupakan komponen penting dalam mebekalkan segala nutrien yang di pelukan oleh si ibu dan juga bayi
tetapi kadangkala bau susu tersebut membuatkan si ibu merasa mual dan tidak lalu untuk menelannya
begitu juga dengan vitamin2 yang sepatutnya di ambil oleh ibu2

berdasarkan pengalaman saya sendiri..

saya adalah seorang yang amat tidak gemarkan susu apatahlagi jika susu tepung yang perlu di bancuh dengan air panas @ suam
menelan pil2 dari klinik2 kerajaan juga amt membebankan bagi saya kerana bau2 nye yang amat menusuk hidung
akhirnya...vitamin2 tersebut terbiar begitu sahaja tanpa di telan
sampai la suatu hari saya terbaca mengenai satu artikel yang berkaitan tentang kekurangan vitamin dalam badan dan juga kesannya kepada bayi dalam kandungan


anemia

membahayakan nyawa si ibu dan juga bayi akibat kekurangan oksigen kepada bayi


 


nampak?

menakotkan hokey...
teros rasa nk menangis sbb risaukan baby dalam perot
saya xnk di sebabkan kemalasan sy mkn vitamin2 tu akan membawa kesan buruk kpd bayi

lantas....
saya mengambil keputusan untuk mencuba set mengandung Shaklee
tanpa bau,yang penting semula jadi..

jom kita baca khasiat vitamin2 ni














berminat untuk dapatkan set kehamilan dengan harga bajet??

sms/whatsapp laju k
013.206.0902
=)






















































No comments:

Post a Comment