Thursday 30 April 2015

Instant Shawl untuk kanak - kanak yang ohsem dan murah!!

melentur buluh biarlah dari rebung nya kannnn
camtu gak menutup aurat
aku dah g banyak kedai cr tudung kanak2 ni
tp ya ampunnnn..payah nya nak dapat yang comel2
sume nya dah cm pesen org2 dewasa aku tgk
plain and dull
sedih aku tgk anak aku pakai tudung cenggitu g skolah
yelah...nak gak anak nmpk comel pakai tudung g skolah
kannnnn...

akhirnya aku jumpa satu vendor ni
teros register jd pengedar yang sah
puas ati aku
dapat gak tolong2 mak2 yang sama fikiran cam aku
heh

heee

jom layan gambar

1

2


3

4



5

6

7



8




9




10

11

12



13



14



15

Material: Lycra Moss CRepe (shawl) + Korea Soft Denim (Awning)
Saiz: S (2-4 yo) / labuh dari dagu (7 inci) ,
        M (5-8 yo) / labuh dari dagu (9 inci),
        L (9-12 yo)/ labuh dari dagu (11 inci)

Ciri-ciri:
1. Design yang simple dan kemas. tak perlu lilit, tak perlu pin. Hanya sarung
2. Diperbuat daripada material yang sejuk dan selesa untuk anak-anak
3. Saiz muka adalah mengikut standard saiz muka kanak-kanak
4. Diperincikan dengan lace yang berkualiti dan ceria


HARGA

RM35

POSTAGE RM8/RM10 SS

013.206.0902

No comments:

Post a Comment