Friday 31 January 2014

Meal Shake dan sejuta khasiatnya yang ohsem!!



Meal Shake?
apa yang hebat sangat nye Meal Shake ni?

ye..
mmg sangat hebat
samapi say pon boleh terjatuh cinta dengan meal shake ni

kenapa?
bagaimana?

Anak saya Iman lahir dengan berat badan hanya 2.0kg sahaja
di sebabkan berat badan nye sebegitu say begitu memantau pemakanannya 
memastikan dia mendapat segala zat dan vitamin yang diperlukan dlam proses tumbesarannya

tetapi....

Iman adalah seorang anak yang sangat cerewet makan
terlalu memilih makan
sayuran yang berwarna hijau dia xkan makan
dia lebih suka sayur yang berwarna seperti carrot
begitu juga susu
Iman sangat tidak suka dengan susu yang berwarna putih
saya terpaksa mencari susu yang berwarna coklat
semata2 untuk memastikan dia mendapat kalsium yang cukup untuk gigi dan tulangnya

Iman juga menghadapi masalah mudah demam dan selsema
mudah berjangkit dari orang lain
ini kerana daya tahan badannya yang agak lemah

sebab itu saya kurang suka membawa Iman keluar dan mendedahnya ke udara luar yang sesak
bimbang dia berjangkit dari org sekeliling
setiap bulan boleh di katakan kami akan bawa dia keklinik kerana masalah selsema dan batuk nye itu

namun begitu..
iklan meal shake dari seorang rakan di FB telah mengetuk pintu hati saya untuk mencuba
*ececeh*
sebab saya bukan lah seorang yang jenis percaya kepada supplement untuk kanak2 di bawah 6 tahun
bagi saya ini semua adalah kurang sihat
saya lebih percaya kepada rawatan secara alami

setelah membaca segala nutrisi dan kebaikan yanga da dalam meal shake..
saya memberanikan diri untuk mencuba
dengan niat untuk kebaikan
dan..

Alhamdulillah....
sebulan selepas penggunaan
saya nampak perubahan
berbeza sekali
Iman yang dulu cerewet makan..
xkan makan kalau x dipaksa..
kini..
dia yang mintak makan!!
mintak susu!!

dan yang paling penting
Iman dah jarang demam, selsema dan batuk
kalau kena pon sekejap je

aktif
ceria
dan x sembelit lagi!!

di sebabkan itulah saya berani untuk meng-syorkan meal shake ni pada kawan2 lain yang ada masalah sama seperti saya

Apa kehebatan meal shake ni yang saya suka sangat?

15 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:

Kurangkan Ekzema

Untuk Tumbesaran

Untuk Perkembangan Minda

Untuk Tingkatkan Selera Makan anak

Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu

Untuk Anak kekal aktif

Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak

Meningkatkan berat badan anak

Membantu anak fokus

Membantu kurangkan kekerapan asthma

Mengatasi masalah sembelit pada anak

Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1

Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti

Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi

Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu

nampak?

ngeee~

anak sihat dan ceria kita sebagai ibu bapa yang senang ati
duet x perlu abes untuk ke klinik
cuti x perlu abes sebab selalu EL anak demam ank x sihat


kannn?

hehehe


berminat?

013.206.0902

harga terbaek untuk anda!!

No comments:

Post a Comment