Monday 10 March 2014

Kenapa saya suka ESP?? kisah saya sendiri...


ESP + Dutch Lady Strawberry lah sarapan saya pg2 skrg
ngeee~

Kenapa saya suka sangat dengan ESP ni..???

hmmmm....

Saya seorang ibu, isteri yang bekerja
kerjaya sebagai seorang pensyarah untuk kesemua student lelaki bukan lah sesuatu yang menyenangkan ye
apatah lagi student oil & gas
bidang mereka terlalu mencabar untuk saya yang selama ini mengajar student yang akan bekerja "atas tanah" sahaja
hahaha~

secara otomatik otak akan letih berfikir tentang apa yang mereka perlukan ketika bekerja nnt
rombak silibus
rombak modul
rombak lesson plan
in - charge training lagi

bagi saya semua itu memerlukan kekuatan mental dan emosi..mungkin fizikal juga
pulang kerumah saya sibuk pulak menguruskan hal keluarga dan umah tangga
masak,kemas umah,gosok baju kerja dan mcm2 lagi
suami juga membantu
tapi kita pon fahamkan
suami pn keje gak 
perlukan rehat..

selain daripada itu kesan daripada Hb rendah yang saya hidapi semasa mengandung anak kedua dulu terbawa2 sehingga kini
cepat letih,mengah,mudah pening @ pitam
masak pon boleh mengah
cm berlari smbil masak
hahaha~

rambut gugur juga adalah masalah utama saya
kalau kumpul dah boleh buat penyapu
ngeee~
rambut ada dimana2
ngeri hokey tgk rambut gugur banyak
xbak botak...waaaaa~

google punya googleeeeee
say jumpa jalan penyelesaiannya...


ESP!!

saya adalah seorang yang mudah lupa @ buat2 lupa bila kena makan ubat
sbb saya x suka minum banyak2
hahaha~
ni juga mungkin punca saya namapak cm x bermaya
sebab kurang air dalam badan

tapi..bila kita consume ESP kita perlu minum air masak dalam kuantiti yang banyak
secara tidak lgsg ini mendisiplinkan diri saya untuk memastikan tubuh badan kita mendapat bekalan air yang cukop untuk aktiviti seharian




secara kesimpulan nya..terdapat banyak perubahan yang saya rasa selepas saya consume ESP ni..antaranya:

- badan lebih bertenaga
- sistem penghadaman berfungsi dengan lebih baik sebab sblom ni saya ada masalah untuk membuang..hahaha
- berat badan saya turun hokeyyyyy..weee~ 

dan lain2 lagi..
ngeeee~

nak tau kena la cuba..

heeee~

Jom dapatkan ESP sempena promosi ni
harga terbaek!!

harga?
ask me..
013.206.0902

No comments:

Post a Comment