Friday 28 March 2014

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE??...Pengakuan sebenar...





kenapa saya pilih Shaklee?
pelik kan..
saya x pernah terfikir langsung nak join Shaklee
setiap hari saya nampak ilan di FB pasal produk Shaklee
tp saya pandang kosong je
baca tetap baca..
tapi hati x prnah terbukak langsung

langsung tak!!

tapi satu hari tu
saya tergerak hati nak beli supplement untuk anak saya
untuk tambah selera makan,antibodi
google pnya google..
saya jumpa MEALSHAKE...

baca semua khasiat nye
hmmmm...
cm best
x salah mencuba
sebab pe?
sebab produk Shaklee adalah 100% SEMULAJADI!!



lepas consume Mealshake saya nampak perubahan pada anak2
lebih cergas,aktif,suka bercakap,cepat response,jarang selsema,batuk @ demam

yesss
mmg ini yg saya nampak

Alhamdulillah
sebab tu saya x teragak2 nak bagi ibu dan ayah saya consume vitamin2 Shaklee

GLA,ALFALFA,LECITHIN,GARLIC...sebut je apa vitamin yg saya x try
setiap vitamin tu sume ada kelebihan dan kebaikan masing2

sebab apa saya berani share dan post kat fb?
sebab saya yakin
sebab saya percaya dengan kelebihan dan kebaikan nye 
sebab saya dah guna

=)

  • Dengan bayaran serendah RM65, keahlian adalah seumur hidup kecuali tidak membuat sebarang belian dalam tempoh bertahun-tahun.
  • Saya ada ketua yang x pernah memaksa anak buah untuk capai target sebb dalam bisnes ni mmg xde target..ini bisnes kita jadi kita yang tetapkan target sendiri..leader kita cuma akan memantau kita..mengingatkan kita kalau nampak mcm da leka..hehehe 
  • Bisnes yang patuh syariah dan kaedah yang diajar jika mahu serius berniaga sememangnya logik untuk dicapai walau tanpa modal. (kecuali untuk mendaftar keahlian)
  • Selain dapat membuat belian dengan harga ahli, kita juga boleh dapat mata(UV) daripada setiap pembelian dan jika mencapai minimum 150UV sebulan, sudah layak menerima bonus.
  • Paling best, makin banyak jualan/belian, makin banyak bonus yang Shaklee bayar dan bonus masuk tengah bulan pula tu..di saat gaji bulanan tinggal separuh atau suku..Yg ni saya suka.
  • Saya boleh berniaga secara santai..tgh buat kerja rumah pon boleh balas sms/whatsapp customer..yang paling penting anak2 depan mata.keje umah pon siap..mudahkan
  • Dimasukkan dalam group khas..sharing di antara ahli group banyak membantu dalam menambah info2 dan strategi jualan
  • sentiasa berhubung dengan ketua kita..ketua akan sentiasa bertanya tentang keadaan kita..pendek kata..tidak di abaikan la..=)
  • Tidak perlu attend kelas..kita ada sesi coaching bersama leader..bukan tiap2 minggu
  • tidak perlu simpan stok banyak2 macam sesetengah bisnes lain,kalau xnk simpan stok pon xpe..bila customer order terus online..Shaklee akan uruskan proses penghantaran..simple
  • jadi ahli untuk kegunaan sendiri @ ahli keluarga pon dah memadai...kita akan dapat harga ahli..=)




nak free membership?

takde masalah!!

beli barangan dengan harga RM650 dan keatas @ beli barangan dengan UV200

=)






btolll...
dulu saya takut,risau
fikir macam2
ada ke org nak beli Shaklee ni
sebab ramai kot dah jual Shaklee ni


but...

TRUST ME

SHAKLEE DAH ESTABLISH LEBIH DARI 50 TAHUN!!

kita ada berjuta penduduk kat Malaysia ni kan
=)

customer akan cari kita
sbb pe?

sebab dorg dah sedar akan kepentingan menjaga kesihatan
=)



jom...

JOIN US!!
BE PART OF US!!

MORE?
ASK ME
013.206.0902
zarina.sharudin@gmail.com

No comments:

Post a Comment