Friday 14 March 2014

Bila keikhlasan itu ada..mereka students saya~





Alhamdulillah...
Ofis kolej di penuhi dengan students
students pon ramai ke ofis pensyarah
sebab apa?

sebab nak ucapkan terima kasih atas segala ilmu dan tunjuk ajar yang diberi selama ini

indahkan?

bila keikhlasan mengajar tu di balas dengan ucapan terima kasih dari pelajar

students akan tros posting selepas abes bljr
tapi dorg bukan cikgu ye
heee~

dorg scaffolder dan rigger
saya dah pernah citer sebelom ni
apa peranan dorg dalam Oil and Gas industry ni
kerja yang boleh saya katakan sebenarnya lebih berisiko

dorg posting ke Melaka,Negeri Sembilan dan paling jauh ke Sarawak

"belajar jauh dari keluarga miss..nak berdikari"

"xpe miss..cari rezeki kat tempat org plak"

saya senyum je..
sebab saya tau niat dorg cuma satu
......
bantu keluarga

Alhamdulillah..niat yang baik dan ikhlas..Allah tolong

mereka nakal
tapi nakal mereka ber-batas
mereka banyak cakap
tapi x pnh celupar

pesan saya pada mereka...

kerja sungguh2..rezeki Allah bagi jgn sia2 kan
jangan lupa mak ayah
jangan lupa keluarga
jaga nama baik akademi
jaga diri


jawab mereka

In Shaa Allah miss...
terima kasih sbb ajar kami
halalkan segala ilmu
jaga diri miss



*pause*

nak lap airmata jap

=)

No comments:

Post a Comment