Thursday 12 February 2015

Cara nak banyakkan susu ibu paling senang!! Milkbooster bajet~


susu ibu..
ibu mana yang xnk susu kan anak sendiri
anak kenyang pahala pon dapat kan

2 anak sebelom ni aku gagal susu kan smp 2 taon
sebab utama?
kurang nya ilmu tentang penyusuan 
dan....
susu merudum dengan teruk!!
sedih + kecewa
yes!! mmg itu yang aku rasa
dan aku tau itu gak yang ibu2 rasa bila gagal bg susu badan kat anak
bkn lah nak kata susu formula ni x elok..xbagus
NO!!
bukan itu maksud aku
yang aku maksud kan BONDING
masa susu kan anak la rasa ikatan yang kuat
tgk dia bsungguh2 isap susu,pandang kita pastu senyum2
heee~

so..anak ketiga ni aku bsunggoh2 nk susu kan anak
stress keje,badan penat blk keje sume tolak tepi
aku nak hepi2 je
so susu pon hepi je bila kuar
hahaha~

selain daripada tu pengambilan makanan berkhasiat pon penting gak
vitamins membantu melengkapkan nutrisi kita sebagai seorang ibu yang menyusukan baby
so..terjumpalah set penyusuan ni
set bajet bagi ibu2 yang payah bebenor nak menelan vitamin
hahaha~



Kelebihan ESP:
Kulit semakin cantik, gebu, halus dan berseri
Parut di muka jadi pudar
Tenaga berpanjangan pagi ke malam
Kurang letih 
Memberi rasa kenyang yang agak lama, sesuai bagi ibu yang nak menghilang berat badan
Sistem perlindungan badan semakin bagus
Mengawal paras kolestrol
Menyokong kesihatan jantung dan prostat
Penyerapan vitamin lain lebih baik dengan ESP
Mengurangkan alergik


Kelebihan Alfalfa:
Sistem penghadaman lebih baik
Mengawal kolestrol dalam darah
Membuang toksik dalam badan
Mengurangkan masalah gastrik
Membantu merawat keputihan
Mengelakkan bau badan 
Mengurangkan asthma
Memberi kesan 'Kacip Fatimah'
Meningkatkan kesuburan
Juga, hubungan suami isteri menjadi lebih HOT!

free consultation?
more info?

sms/whatsapp/telegram
013.206.0902

harga?
harga kasih sayang je..
=)

cepat2 k
bye~

No comments:

Post a Comment