Thursday 5 February 2015

bengkak susu?? mastitis?? saket giler weiii..


Dari ari senin aritu aku kena bengkak susu
igt kan bengkak susu biasa
ptg tu dah start demam + sejuk yang amat
drive keye smbil gigil
bleh?

smpai umah tros terbaring
kpala dah start pusing
breast dah berdenyut2
aku rilek lg
tahan je
try pam tp  kuar sket je
badan dah mula panas
cepat2 aku makan paracetamol smbil terfikir apa la rasa susu aku nnt bila dah makan ubat ni
huhuhu~

baring kat sofa luar
badan makin panas
waaaa~
x suka

try check breast kat cermin
mak oiii cm nk meletop bengkak nya
aku rasa ni bkn bengkak susu biasa
ada bonjolan keras + merah + panas + sakit yang amat
pas mndi aku tuam ngan air suam
dgn harapan bengkak keras tu akan susut cm yang aku wat selalu ms kena bengkak susu
tapiiiiiiiiiii
hampehhhhhhhhh
xde perubahan
aku dah start fikir bkn2
kena kanser payudara ke aku ni?
dah tahap 4 ke?
aku mati sakit kanser ke?
waaaaa~
giler bodo tau
hahaha

aku pon gugel la..

keluarla benda alah ni..


ye...MASTITIS
cam pelik je nama nye
tp itu lah..
aku kena belah bawah tepi

g klinik
nurse tu pon cakap
"bengkak dan merah la puan..saya tgk pon rasa sakit"

tu baru tgk
blom rasa lagi 
doc masuk utk scan

eh..breast pon bleh scan ye
hahah

and yes... dlm skrin dah ada cm bentuk nanah
doc ckp " no wonder u demam sbb nanah hampir terbentuk"
demmnnn...
patot la sakit giler

doc suruh nurse sapu krim
so nurse tu sapu krim putih
krim tu untuk kurangkan bengkak dan radang merah tu
pastu dapat MC 1 hari
yeay!!

hahaha..



No comments:

Post a Comment