Sunday 8 December 2013

Dengan hanya RM75 anda mampu ubah dunia anda!! be part of us!! be past of Shaklee..=)




pernah terfikir nak cari side income?

pernah terfikir nak jadi surirumah sepenuh masa?

pernah terfikir nak jaga anak tapi duit sentiasa ada?

pernah terfikir nak ada bisnes sendiri tapi tak tau nak jual apa?

pernah terfikir nak ada side income 4 angka sebulan?

pernah terfikir nak ubah masa depan?

pernah terfikir nak jadi bos untuk bisnes sendiri?

yessss!!

semua tu boleh berlaku
yang penting kita ada impian

dari angan2 bertukar jadi impian
dari impian bertukar jadi cita2

dengan usaha cita2 tu pasti akan terlaksana

mesti yakin!!

saya dulu pon camtu
bermula dengan kosong
kosong sekosongnya!!

selalu dengar pasal Shaklee tapi buat x endah
buat x kisah

sebab apa?

sebab saya seorang yang negatif!!
selalu pandang benda yang buruk je
aura negatif sentiasa ada di sekeliling

selalu berdoa semoga Allah tunjukkan jalan yang boleh bawa saya keluar dari negatif ni
selalu sangat

Alhamdulillah..
Allah buka kan jalan untuk saya
tapi masa tu saya masih x sedar
masih x nampak
 nak tau camne Allah tunjukkan jalan untuk saya?
 
pertama...
Allah temukan saya dengan Shaklee
temukan saya dengan junior saya semasa di zaman sekolah
saya dftr di bawah dia
tapi niat saya mendaftar shaklee pada masa tu hanya untuk kegunaan sendiri

kedua...
Allah buka kan pintu hati saya untuk hadir ke satu ceramah motivasi tentang perniagaan
pergi hanya untuk mendengar
sebab penyampainya adalah seorang yg sangat di kagumi
kat situ..saya terpaku..
dia bukan ajar camne nak berniaga.
tapi dia ajar cmna nak bersihkan hati terlebih dahulu
sebab hati yang bersih..rezeki akan mudah datang
saya kurang di situ..
hati saya selalu negatif

ketiga...
saya berhubung dengan 'mak' saya di dalam Shaklee
kami bergabung di dalam group whatsapp
semua persoalan akan di jawab oleh ahli group@adik beradik
semua masalah di kongsi bersama group@adik beradik
saling bantu membantu
saling memberi semangat
dan...
yang paling penting
kami saling memperingati satu sama lain tentang zikir
pelik kan..
tapi bagi kami tidak pelik
kami mengamalkan sikap kebergantungan kepada Allah
Maha Pemberi Rezeki
bila kami dah berusaha
kami serahkan sepenuhnya kepada Allah
kami iringkan dengan doa,zikir,tawakal dan redha
=)

inilah dunia kami di dalam Shaklee
punya mak,nenek,moyang,adik beradik di bawah satu rumpun yang saling bantu mebantu dan hormat menghormati
kami tekankan hati yang bersih dalam berbisnes

dan hasilnya..
x sampai sebulan saya berbisnes
saya dah berjaya mencapai target untuk diri saya sendiri
Alhamdulillah!!
sekarang sedang berusaha untuk naik ke level yang lain

saya berbisnes dengan hati yang tenang,gembira dan selalu bersemangat
saya kenal erti redha dalam bisnes Shaklee ini

kepada anda yang lain
jangan takut untuk buka kan hati
jangan takut untuk berubah
jangan takut untuk keluar dari zon yang selesa
jangan takut untuk hadapi dunia perniagaan ni
jatuh bangun anda dalam bisnes ni..kami sentiasa ada

=)

biar saya bantu anda

dengan modal cuma RM75 anda mampu untuk berubah
yang penting kita enjoy!!!!

PM/SMS/WHATSAPP untuk maklumat lanjut k
013.206.0902















































No comments:

Post a Comment