Sunday 17 November 2013

Alhamdulillah..being a shaklee independent distributor change me a lot!!



Assalammualaikum...

hai peepppsss!!

hepi sunday!!

Alhamdulillah...

ramai yang da mula sedar dan perasan tentang kebaikan dan khasiat Shaklee ni

produk yang boleh di katakan murah tetapi berkualiti berbanding produk2 kesihatan yang ada di pasaran sekarang

so..x rugi kalau mencuba tawww

bila sekali da cuba..nampak kebekersanannya..tros jatoh hati gitewww

ngeeee~

keluarga saya da lama consume Shaklee ni

semuanya bermula dengan anak saya yang sangat dan amat cerewet dalam pemakanan
membuatkan saya gigih la gugel sana sini
samapai la akhirnya terjumpa satu artikel tentang mealshake shaklee
tros contact adik manes yang jual tu
satu benda yang hebat dalam bisnes Shaklee ni ialah distributornya yang cekap dan mesra dalam melayan pertanyaan customer
menyebabkan saya yang ketika itu 1st time buyer rasa selesa untuk tros bertanya dan tanya lagi
dengan rasa yakinnya saya consume mealshake
memang jelas, nyata dan terangggggg tentang khasiatnya
terbukti pada anak saya

semua tu membuatkan saya berminat untuk jd distributor gak
hahaha
sebab tau produk ni high demanding
sentiasa laju je stok nye abessss
gewam i tawwwwwww
hahaha~
 tapi tu tunjukkan satu aras yang sangat bagus utk Shaklee
produk yang mmg dipercayai
dan saya mmg x ragu2 untuk kenalkan produk ni pada ahli keluarga,saudara mara,jiran2 dan juga kawan2
sbb ibu dan ayah saya sendiri pengguna shaklee so da boleh jd testimoni depan mata
hahaha

mudah kannnn

tunjuk ajar dari kawan2 yang sama distributor juga sangat dan amat membantu
dan ternyata menjadi pengedar Shaklee ni bagi saya 1 kepuasan
bukan sahaja bonus tapi juga ilmu tentang kesihatan yang saya dapat!!

anda juga boleh!!

dengan bermodalkan RM75 sahaja!!
anda layak untuk jd distributor!!

tunggu apa lagi??

PM saya untuk maklumat lanjut k

=)

call/sms/whatsapp
013.206.0902

kalau malu...
email pon boleh..ngeee~

zarina.sharudin@gmail.com
imanshaklee@gmail.com

No comments:

Post a Comment