Friday 17 October 2014

BSP Part II

Assalammualaikum...
morningggg

Arini nak citer pasal BSP semalam
wohaaaa~

cm biasa la kan
sblom amik test tu kena la puasa dulu
so malam tu start la puasa kol 10malam
sebelom tu aku makan nasi putih + sayur bayam + asam pedas ikan pari + sup daging
banyak kan
jangan salah kan aku
salah kan mak aku sbb dia yang masak sedap2
hahaha
eh..thanks mak!!
ngeeee~

sebelom kol 10 aku dah siap2 makan obimin + susu kambeng
pastu dah..dok diam2 tgk tv je

sok pagi kol 8 aku dah terpacak
aku punch awal kot kat opis
kol 7.30..pakgad pon senyum2 je
apa? nak plak aku dok opis sorang2 time tu kannn
mmg x la

so ni la result nye

8pg = 4.6 (puasa)
10pg = 4.9 ( roti bakar + margerine ) yang ni aku saja wat eksperimen
2 ptg = 4.9 ( roti + fillet ikan + cheese + epal hijau ) 
8 malam = 4.3 (nasi arab + ayam mandy + jus epal )

tapiiiiiiiii
yang kol 8 malam tu aku kantoi
sbb bacaan nye patot lebih dari tu
cisss...aku makan banyak kot nasi tu
x pasal2 aku dah masok kategori kurang gula dalam darah lak malam tu
orang lain kantoi sbb telebih gula dalam darah
tapi aku kantoi kurang gula dalam darah
ngeeee~
kan x pasal2 kena repeat lagi mggu depan
cissss~

xpe...
redhooooo
bkn lama pon lagi
skrg pon da masok 34 mingguuu
wuhuuuu~
nervous + excited
boleh?

sekarang pon jalan comel sket dr penguin
kaki pon dah cm gajah
perut pon kadang2 mengeras
org ckp Braxton Hicks
asek nak terkencing jangan ckp la
kalo aku boleh angkat toilet bowl tu
dah lama aku angkat letak kat dlm opis ni je
hahaha~

hubby aku ckp ni la pestaim dia tgk aku btol2 cam pompuan ngandong
cisss~
selama ni aku menjaga keayuan ketika mengandong kot
hahaha

cuma skrg aku ada mslh HB rendah
sume benda alah aku dah telan
ubat,buah,air..pe lagi ?
mggu dpn ada check up
hrp2 HB aku naik dengan mendadak
eh...~

k la babai

No comments:

Post a Comment