Friday 8 May 2015

Instant Shawl ala Neelofa for kids yang murah dan comel!!


hai korang...

masih mencari2 shawl utk kanak2?
jenuh kan cari..tp xde yang comel,kain keras,kain tebal takut anak2 panas

haaa....
meh try ni
kompom korang suka dengan material kain dia
sbb aku yang cerewet amat kalau pilih tudung anak pon boleh tjatoh cinta dengan material tudung ni
serius!!

free size
2y - 8y
kain sangat selesa
lembut dan sejuk
sbb anak aku yg skolah tu boleh pakai seharian tanpa senget benget
muahaa~

eh...btol..x tipu
meh beli dulu br komen

harga?

RM25 EXCLUDE POSTAGE

borong
RM22
minimum 10pcs
boleh pilih kaler ye
best kan
so korang boleh la share2 ngan opismate beli tudung ni utk anak memasing
ray dah dkt ni oiiii!!

stok yang aku bawak masok pon laju je abes
bila orang tanya
aku kena jawab " tggu saya amik stok lagi ye..sorri tau"
tapi korang boleh booking dulu
byr deposit rm10 je utk booking
bila stok sampai br bayar balance

harga tu exclude postage ye
kecuali borong
if borong kena byr deposit separuh dr harga penuh
dan jika x jd beli deposit tidak akan di pulangkan ye

korang jgn risau ye..instant shawl ni mmg hot
kat butik pon ada tapi pepaham la harga butik kan
kalo mampu harga butik xde mslh ye
heee

kalau berminat sms/whatsapp/telegram tros ye
013.206.0902

boleh booking utk secure kn warna

No comments:

Post a Comment