Friday 27 March 2015

Susu merudum??? jom try Umma Lacto yang super best!!!

susu merudum?

mimpi ngeri weiiii
hahaha~

peristiwa susu merudum aritu betol2 menakot kan aku
bayangkan la...
setengah jam pam 1oz pon x dpt!!
LDR langsong x rasa!!
bayangkan..

serius stress
mmg rasa nak jerit,nangis sume ada
masa tu perasaan kacau bilau
rasa bersalah kat anak lagi

xde la aku nak ckp susu FM tu x bagos
eh TIDAK ye..
2 anak sebelom ni aku gagal BF kan diorang smp 2 taon
di ulangi GAGAL
so kali ni aku btol2 nekad nak BF kan anak

tapi bila susu merudum ni sedikit sebanyak mematahkan semangat aku
mungkin stress + penat kat opis yang mempengaruhi
aku ada wat jadual mengepam kat opis
3 jam sekali
kol 10, kol 1dan kol 4

tapi phm2 je la
kdg2 ada meeting la pe la
so sedikit sebanyak jadual tu lari sket
tapi yang penting aku pam 3 kali sehari kat opis
kat umah bg direct
malam baby Mika memang melekat je ngan aku
nak makan pon laju2
kang tengah makan tetiba dia terpekik
x ke tersedak aku
hahaha~
ayah nya cuma mampu tepok2 montot
pusing2 1 umah sambil cakap

" jap ye..bagi la ibu makan"

hahaha~
bertuah kalo budak tu paham

so...ngan perasaan sedih dan berdebar2 aku pon gugel la milk booster
gugel punya gugel
ni ha yang kuar....


KANDUNGAN UMMA LACTO

Dirumus dari 19 bahan semulajadi yang berkhasiat seperti
susu kambing, susu skim, kurma, habatusauda, madu, extrak halia, alfafa, kismis, halba, beras perang, stevia, spirulina, manna(gam arab), serbuk soya, extrak bawang putih, fruktosa, serbuk protien dan fibre dari buah-buahan.

pastu gigih plak aku meng-gugel testimoni ibu2 yang pernah amalkan
Alhamdulillah
positif




so aku pon try
beli sampai 3 kotak kau
hahaha~

bila bancuh kaler ijau
seram pon ada
tetiba minom susu kaler ijau
siap baca bismillah berkali2 dengan harapan rasanya sedap dan x bau susu
sbb aku nyampah bau susu
hahaha

bila dah telan....
sedap kawwww!!!

ada bau beras perang sket
teros rasa nak wat lagi
bagi laki aku rasa sket
dia pon ckp sedap

Alhamdulillah
bekalan susu dah pulih
breast pon rasa penuh dan bengkak
LDR tu kerap
Baby Mika pon tido lena
susu jd pekat sbb tu baby cpt kenyang

tapi aku tetap susu kan ngan kerap gak
walopon sekejap2 je
aku xnak otak terima signal yang xde demand untuk susu
yang selebih nya aku perah
laki aku cakap
stok susu dalam freezer tu boleh wat keju
cissss...hahaha~

minom air kosong banyak2
air gas tu xyah pandang la yeeee
ais pon sama
kafeine kurang kan sbb aku pagi2 minom nescafe 1 cawan
tu pon x abes
aku wat cair2 hokey
hahhaa~
pam sekerap yang boleh

tapi lepas minom ni xde la tetiba susu kau memancut2 kuar kannn
yang penting disiplin
konsep supply and demand tu kena ada
supplement ni sekadar melengkapkan apa yang tubuh korang kurang dan perlu kan
bukan penawar ajaib ye

ni kelebihan yang ada pada Umma Lacto

-Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
-Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
-Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
-Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnyakepada ibu dan bayi
-Membantu mengelakkan sembelit
-Membantu kesihatan perut dan kolon
-Sebagai prebiotik ibu dan anak
-Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
-Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
-Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
-Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
-Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
-Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut

so kesimpulannya...
bolehla try Umma Lacto ni untuk milkbooster
heee~





No comments:

Post a Comment