Monday 10 November 2014

BSP Test kali ke 4...whoaaaa~


37 mingguuuuuu
whoaaaa~

tp x nmpak pon cam perot turun
kecuali la asek nak tkencing
perot kejang kengkadang2
sakit kat "tutttt" tu

cepat sket kuar bleh x baby???
ibu x sabar hokeyyyyyyyy
muahahah~
best ye dok kat dlm tu
dpt mkn mcm2
x kena buli ngan abg kakak sume
dapat ikot ibu mana g pon
heeee~
xpe la..
ikot baby la nk dok brp lama pon
ibu x ksh
nnt ibu rindu nak rasa tendangan padu tu
perot senget sana sini
ngeeee~

cam biasa la tetiap ari kames kannnnn
BSP oh BSP

8.am = 4.6 (puasa)
10am = 4.4 ( roti sardin + air kosong )
2pm = 5.3 ( roti sardin + wholemeal + air kosong) sbb masa ni aku check perot skali
8pm = 4.8 ( nasi goreng kampong pedas + ais krim vanilla + air laici tin + goreng pisang cheese + goreng pisang biasa + buah jambu batu) 

haaa....hambek ko
mkn cm kebulor bebenor
pas mkn aku tbongkang tido sbb aku mmg amik cuti ari tu
aku mmg saje mkn benda bukan2 tu
sbb kalo malam je bacaan mesti drop
tu pon bacaan aku aku lebih 0.5 je 
kalo x mesti merah
cissss

ujian darah aku utk Hba1c pon dah kuar
5.3 je
normal
weeee~
maksodnye aku bkn la penghidap diabetes
x perlu cucuk insulin
cuma ada kecelaruan hormon je masa peknen kali ni
so status aku...
GDM on Diet Control je la
control la sangatttttttttttt
kuikuikui

eh..x sbr nye nk bersalin
nebes tp eksaited
bleh?
suami aku asek la tnya
"da kuar tanda?"
kahkahakah
dia lg x sabor
tau la nk ikot masuk gak

dua  anak sblom ni dia terlepas

anak pertama dia g jenjalan kat spital tu
pnt nurse panggil
anak kedua dia g makan
bleh?
naseb baek doktor tu bijak sket
call hp soh dtg labour room cepat
kihkihkih
tp masok2 je baby da kuar
dia cuma dpt tgk doktor tarik uri je
wakakaka~

tu yg kali ni semangat nye lain mcm
sabor ye bang oiiiiiii

k la
aku nak menanda carta pergerakan baby ni
dah 2 ari x tanda
jangan ikot perangai burok aku

daaaa~

No comments:

Post a Comment